Antalya Bayanlara Özel Fizyoterapi "Kaliteli bir yaşam için..."

antalya bayanlara özel fizyoterapi

Kronik Bel Ağrısı, Boyun Ağrısı, Sırt Ağrısı, Omuz Ağrısı, Dirsek Ağrısı, Diz Ağrısı, Romatizma, İltihaplı Romatizma (Romatoid Artrit), Bağ Doku Romatizması, Menüsküs Yırtığı, Kireçlenme (Osteoartrit), İdrar Kaçırma, Yüz Felci, Kabızlık, Fibromiyalji, Uyku Düzensizliği, Adet Düzensizliği, Huzursuz Bacak Sendromu, Stres, Kronik Yorgunluk, Baş dönmesi (Vertigo), Migren... bitmeyen hastalıklarınız haline geldiyse, hastane kelimesine alerjiniz oluşmaya başladıysa.. Sizin bir fizyoterapiste görünme vaktiniz gelmiş olabilir.  Aslında sağlıklı bir yaşam zannedildiği kadar zor değil, aksine vücudunuzun kendi enerjisini kullanarak oldukça kolay. Sadece nasıl yapılması gerektiğini bilmeniz ve uygulamanız yeterli.

Bayanlara Özel Fizyoterapi

Antalya'da bayanlara özel fizyoterapi uygulamaları yaptığımız merkezimizde hem zinde kalmak isteyen bayanlara hemde kronik ağrılar nedeniyle kutular dolusu ilaç yutmaktan bıkmış olan hastalarımıza hizmet veriyoruz.

Fizyoterapi Teknikleri

Merkezimizde Uzman Fizyoterapist eşliğinde bayanlara özel fizyoterapi, manuel terapi, masaj terapi, bantlama, visceral terapi, kraniosakral terapi, kupa terapi ve diğer uygulamalar ile birlikte akupunktur, kuru iğneleme ve hacamat hakkında danışmanlık yapılmaktadır.

Ayrıca Websitemiz uzmanfizyoterapi.com üzerinden sıkça sorulan sorulara cevap vererek Türkiye'de fizyoterapi bilincinin oturmasına çalışmak da bir diğer hizmetimiz. Sıkça karşılaşılan sağlık sorunlarıyla ilgili yazdıklarımızı okumak için detay menüden blog sayfamıza ulaşabilir, sıralanan yazılara yorum yapabilirsiniz. Yinede aklınıza takılan sorular kalır ise sadece aşağıdaki formu doldurarak veya whatsupp numaramıza yazmanız yeterlidir. Böylece size en kısa zamanda sorunuzla ilgili yaygın tedavi metodunun ne olduğunu, doktorunuzun verdiği tedavi programının nasıl daha etkin hale getirebileceğinizi ve daha neler yapabileceğinizi söyleyebileceğiz.

Unutmayın! Her zaman sizi dinleyecek iki kulağımız ve ikram edecek çayımız var... bekliyoruz.

Türkiye'nin göz bebeği Antalya'dayız. Adres: Burhanettin Onat Caddesi, Muratpaşa / Antalya

Hemen iletişime geçmek için aşağıdaki formu doldurabilir veya Whatsupp hattımıza yazabilirsiniz. En kısa zamanda dönüş alacağınızdan emin olabilirsiniz. Hızlı cevap için: 0532******** veya aşağıdaki formu doldurunuz.

Send an email. All fields with are required.

Uzman Fizyoterapistle görüşerek Zinde kalmak için yapmanız gerekenleri Ağrılarınızdan nasıl kurtulabileceğinizi Sağlıklı günlerinize nasıl döneceğinizi öğrenebilirsiniz. Bunun için formu doldurmanız ve Gönder'i tıklamanız yeterli!